اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 
اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 

اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 

فهیمه برخان گفت:  در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با تاسی از سیره آن حضرت، طرح اطعام نیازمندان در قالب سفره های مهربانی اجرا شد.
شناسه خبر : 1016889 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۲۱

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با تاسی از سیره آن حضرت، طرح اطعام نیازمندان در قالب سفره های مهربانی اجرا شد.
 



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور با کمک بانوان مسجدی تعداد ۴۰۰ پرس غذای نذری پخت شد و سپس در ظرف یکبار مصرف بسته بندی شده و با کمک بچه های مسجدی کانون درب منازل نیازمندان تحویل شد.



وی تاکید کرد: خانوارهای نیازمندی که از قبل توسط بچه های مسجدی شناسایی شده بودند تحت پوشش این طرح قرار گرفته و بسته های غذا با حفظ کرامت انسانی درب منازل آنها توزیع شد.
 



برخان ابراز کرد: برگزاری مراسم عزاداری یکی دیگر از برنامه های این روز بود که با محوریت سخنرانی در باب فضائل و کمالات حضرت زهرا (س) برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: علاوه بر این نیز در دهه دوم فاطمیه مراسم قرائت حدیث کساء و زیارت نامه حضرت زهرا (س) برگزار شده و ثواب قرائت این دعاها هدیه به ساحت مقدس آن حضرت شد.



وی یادآور شد: فاطمیه و محله به همت بچه های مسجدی با نصب بنر و پارچه نوشته متناسب با ایام عزای حضرت زهرا (س)، سیاه پوش و فضاسازی شد.



برخان اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ بانوی اسلام و برترین الگوی برتر دینی برای دختران و زنان مسلمان است که باید بیش از پیش نسبت به معرفی سبک زندگی و سیره آن به این قشر از جامعه تلاش کرد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: ما سعی کردیم با بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بتوانیم در تحقق این مهم گام برداشته و برای این قشر از جامعه الگوسازی کنیم.

پایان پیام/ 586